נתניהו לאובמה: "ליד ביתי בקיסריה, נמצא מסלול גולף מצוין"

    אני מודה לך, אדוני הנשיא, על ההזדמנות לשוחח שוב על הדרכים בהן נוכל לעצב את הגורל הזה ביחד
    איתי גדסי 2 Comment on נתניהו לאובמה: "ליד ביתי בקיסריה, נמצא מסלול גולף מצוין"

    שנית, אני רוצה להודות לך על שיתוף הפעולה הנרחב בין שתי המדינות שלנו בתחומי הביטחון והמודיעין. אני סבור שאנשים לא מבינים את היקפו של שיתוף הפעולה בינינו, אך אני יודע ואני מודה לך בשם כל אזרחי ישראל

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם נשיא ארצות הברית ברק אובאמה בניו יורק Photo by Kobi Gideon / GPO
    אני מודה לך, אדוני הנשיא, על ההזדמנות לשוחח שוב על הדרכים בהן נוכל לעצב את הגורל הזה ביחד
    8:52
    22.05.24
    קובי פינקלר No Comments on המוסר היהודי: המחבל חוסל; הילד לצידו – שרד • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אמש פתח פגישתו עם נשיא ארה"ב ברק אובמה: ראשית, ברצוני להודות לך על מזכר ההבנות שעליו חתמנו בשבוע שעבר. הוא מחזק משמעותית את בטחונה של ישראל, הוא מאשש את העיקרון שאותו הבעת פעמים רבות – שישראל צריכה להיות מסוגלות להגן על עצמה בכוחות עצמה מול כל איום.

    שנית, אני רוצה להודות לך על שיתוף הפעולה הנרחב בין שתי המדינות שלנו בתחומי הביטחון והמודיעין. אני סבור שאנשים לא מבינים את היקפו של שיתוף הפעולה בינינו, אך אני יודע ואני מודה לך בשם כל אזרחי ישראל.

    שלישית, אני מודה לך על הפגישות הרבות שקיימנו שבהן דנו בדרכים בהן אפשר יהיה להתמודד מול אתגרים משותפים ולנצל הזדמנויות משותפות. האתגר הגדול ביותר העומד בפנינו הוא כמובן קנאות בלתי פוסקת. ההזדמנות הגדולה ביותר היא קידום שלום בר קיימא. זהו יעד אחד שעליו לא נוותר לעולם, לא אני ולא אזרחי ישראל.

    יש לנו מזל שבזמן שאנו מנסים להגשים את שתי המטלות הללו, לישראל אין ידידה טובה מאשר ארצות הברית, ולארצות הברית אין ידידה טובה יותר מאשר ישראל. הברית בינינו מעמיקה עשור אחר עשור, לאורך כהונות של נשיאים שונים, בתקופת קונגרס דו מפלגתי, ותמיד קיימת תמיכתו המרשימה של העם האמריקני בישראל. הקשר בינינו איתן. הוא מבוסס על ערכים משותפים, מועצם על ידי אינטרסים משותפים ומעוגן בגורל המשותף.

    אני מודה לך, אדוני הנשיא, על ההזדמנות לשוחח שוב על הדרכים בהן נוכל לעצב את הגורל הזה ביחד.

    ואם יותר לי, אוסיף עוד הערה. בתום כהונתך, אני יודע שתהיה עסוק בעניינים רבים בנוסף לליטוש משחק הגולף המצוין שלך, כפי ששמעתי. קולך המשפיע יישמע במשך עשורים רבים ואני יודע שתמשיך להגן על זכותה של ישראל להגן על עצמה ועל זכותה לשגשג כמדינה יהודית. אני רוצה שתדע, ברק, שתהיה תמיד אורח רצוי בישראל. ואגב, איני משחק גולף, אך ליד ביתי בקיסריה, בישראל, נמצא מסלול גולף מצוין.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יעלה שיבוא לנפוש בישראל ולבקר את ביבי בקיסריה/בבלפור[ כל עוד ביבי ראש ממשלה] איפה שהוא רוצה … נראה אותו